Usługi

Silvermail stawia na partnerską współpracę ze swoimi Klientami. Klienci Silvermail mają ekskluzywny dostęp do szerokiej gamy usług. Dzięki temu mogą oni mieć pewność, że kampanie mailingowe wysyłane poprzez naszą platformę odniosą zamierzony skutek.

Najważniejsze korzyści dla naszych Klientów to:

  • szerokie wsparcie w zakresie użytkowania aplikacji
  • dostęp do “know-how” – wiedzy z zakresu e-mail marketingu zebranej na przestrzeni ponad 5 lat
  • dostęp do statystyk aktywności odbiorców w zależności od branży
  • konsultacje w zakresie zarządzania bazą odbiorców
  • konsultacje w zakresie budowania zawartości newslettera i treści
  • konsultacje w zakresie dostarczalności maili (deliverability) oraz budowania reputacji nadawcy
  • konsultacje w zakresie prowadzenia strategii marketingowej
  • pomoc w zakresie integracji z innymi systemami, np. eCommerce lub CRM, wewnętrznymi bazami danych itp.
  • prowadzenie kampanii mailingowych w imieniu klienta (pełny serwis)

Obsługa Klienta oraz Wsparcie Techniczne

Klienci Silvermail mają do swojej dyspozycji dostęp do Działu Obsługi Klienta oraz Wsparcia Technicznego, a także do dedykowanego Account Managera. Ich zadaniem jest zapewnienie wsparcia w zakresie użytkowania aplikacji. Nasi eksperci w aktywny sposób pomagają klientom uzyskać jak najlepsze rezultaty przy wykorzystaniu naszej platformy.

W przypadku jakichkolwiek zapytań związanych z aplikacją Silvermail klienci mają również możliwość skorzystania z naszego systemu ticketingowego. Każde zapytanie i zgłoszenie jest logowane, otrzymuje unikatowy identyfikator i jest przesyłane do Działu Wsparcia Technicznego. Klienci na bieżąco mogą weryfikować status zapytania. Zapewnia to pełną przejrzystość w komunikacji.

Pełny Serwis

Szczególnym zainteresowaniem w naszej ofercie cieszy się propozycja Pełnego Serwisu, przeznaczona dla tych klientów, którzy nie posiadają własnego zespołu zajmującego się przygotowywaniem i wysyłką kampanii mailingowych. Dzięki outsourcingowi tych usług nasi partnerzy mają możliwość ograniczenia kosztów własnych przy zachowaniu wysokiej jakości usług.

Zarządzanie reputacją i dostarczalnością

Jednym z najważniejszych elementów oferty Silvermail jest dbanie o reputację wysyłającego oraz dostarczalność jego kampanii mailingowych. Silvermail dokłada wszelkich starań aby upewnić się czy wiadomości wysyłane przez klientów dostanie się do Skrzynki Odbiorczej adresata. Podnosi to wskaźniki otwieralności oraz CTR (procent kliknięć) a także zapewnia możliwie niski wskaźnik wypisań odbiorców z list mailingowych.

Budowa odpowiedniego wizerunku nadawcy, promowanie najlepszych praktyk oraz monitorowanie dostarczalności cieszy się naszą szczególną uwagą. Pozostajemy w kontakcie z największymi dostawcami skrzynek pocztowych w Polsce i na świecie (m.in. hotmail, yahoo, onet, wp, o2) aby interweniować w przypadku jakichkolwiek problemów z mailingami naszych klientów.

Doradztwo Strategiczne

Nasz zespół wspiera klientów również poprzez doradztwo przy tworzeniu spójnej strategii email marketingu, a także generalnie strategii marketingowej. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu uzyskasz o wiele lepsze rezultaty kampanii. Silvermail doradza w zakresie:

  • analizy dotychczasowej aktywności marketingowej klienta
  • strategii tworzenia i prowadzenia kampanii
  • analizy zawartości i treści kampanii mailingowych
  • analizy wyglądu i prezentacji kampanii mailingowych
  • analizy i przetwarzania danych odbiorców
  • integracji z zewnętrznymi systemami oraz bazami danych

Kreacja i usługi graficzne

Silvermail współpracuje z agencjami graficznymi w celu zapewnienia pełnej oferty w zakresie kreacji i designu kampanii mailingowych. Nasi klienci korzystają z wysokiej jakości usług graficznych – zarówno na potrzeby kampanii mailingowych jak również materiałów drukowanych.

Bazy danych

Dla klientów, którzy chcą rozbudować swoją bazę mailingową lub dotrzeć do szerszego grona odbiorców Silvermail przygotował specjalną ofertę. Pośredniczymy w zamawianiu kampanii mailingowych w zewnętrznych serwisach internetowych (np. Onet.pl) – od określenia grupy docelowej odbiorców po wysyłkę i analizę wyników kampanii. Ponadto pośredniczymy w zakupie zewnętrznych baz danych pochodzących wyłącznie z reputowanych źródeł.

Rozwiązania dedykowane

Jesteśmy otwarci na indywidualne potrzeby naszych Klientów. Nasz zespół pomoże sprecyzować wymagania i określić zakres wymaganych prac przy budowie dedykowanych rozwiązań. Każdy taki projekt jest prowadzony zgodnie z metodologią PRINCE 2 i jest traktowany indywidualnie.

 

Silvermail – stabilna i niedroga platforma do email marketingu. Skuteczne wysyłanie maili. Efektywne mailingi

Dane Kontaktowe

T. +48 22 389 69 69
K. +48 60 61 333 11
E: info@silvermail.pl