Funkcjonalność

Do najistotniejszych cech aplikacji Silvermail możemy zaliczyć:

  • łatwość obsługi
  • przejrzysty interfejs użytkownika
  • branding linków oraz adresu nadawcy
  • śledzenie otwarć i kliknięć
  • szczegółowe raporty z wysyłania maili aktualizowane w czasie rzeczywistym
  • łatwa integracja z systemami CRM oraz eCommerce
  • możliwość współpracy z zewnętrznymi systemami (np. Google Analytics)

Ponadto, Silvermail oferuje całą gamę wbudowanych i dostępnych “od zaraz” funkcji usprawniających email marketing, takich jak:

  • automatyczny i unikatowy link do wypisania się (unsubscribe)
  • możliwość ponownego dopisania się odbiorcy (resubscribe)
  • link do wersji treści wysyłki dostępnej poprzez przeglądarkę (hosted version)
  • automatyczne dodawanie piksela śledzącego otwarcia maila pezez odbiorcę (tracking pixel)
  • możliwość włączania i wyłączania śledzenia kliknięć (link tracking)
  • branding linków przy użyciu domeny klienta
  • branding adresu nadawcy
  • testowanie poziomu “spamu” wysyłki w trakcie tworzenia (spam-score)
  • możliwość ustanowienia “Administratora Wysyłek”, który zatwierdzi kampanie do wysyłki
  • możliwość utworzenia kilku użytkowników aplikacji z ograniczonym dostępem do niektórych funkcji

Zarządzanie treścią

System umożliwia edycję treści wysyłanego mailingu. W tym celu można wykorzystać wbudowany wizualny edytor HTML. W łatwy sposób użytkownik wprowadzi zmiany do układu wiadomości lub stworzy całą wiadomość od zera. Bardziej zaawansowani użytkownicy mają do dyspozycji możliwość bezpośredniego wprowadzenia kodu HTML wysyłanej wiadomości. Daje to dodatkową kontrole nad treścią.

Segmentacja odbiorców

Silvermail umożliwia tworzenie grup odbiorców – w zależności od potrzeb. Użytkownik ma możliwość załadowania danych poprzez moduł importu danych. Następnie, w momencie przygotowywania wysyłki, do wyboru pozostają przykładowe opcje:

  • uwzględnij lub pomiń poprzednie wysyłki
  • utwórz grupę odbiorców na podstawie ich danych demograficznych (np. Płeć = M)
  • -ogranicz liczbę odbiorców spełniających zadane kryteria (np. wyślij tylko do 500 odbiorców spośród 2000)

Personalizacja

Twoi odbiorcy z pewnością ucieszą się, gdy poświęcisz im nieco uwagi. Personalizacja jest jednym ze sposobów okazania, że dbasz o swoich odbiorców. Ponadto, stosowanie spersonalizowanych wiadomości pozwala na uzyskanie wyższych ilości otwarć i kliknięć.
Silvermail oferuje możliwość wykorzystania danych demograficznych w treści wiadomości. Użytkownik może stworzyć nieograniczoną liczbę pól dostępnych następnie w trakcie edycji treści wysyłki.

Testowanie

Jednym z ważnych etapów przygotowywania kampanii mailingowych jest ich testowanie przed wysłaniem. Silvermail umożliwia wysłanie testowej wersji mailingu w celu sprawdzenia czy treść zostanie prawidłowo wyświetlona w różnych przeglądarkach lub programach pocztowych. Ponadto, system posiada wbudowaną opcję sprawdzania tzw. Spam Score – dzięki temu można dowiedzieć się jaka jest szansa na to, że wiadomość będzie oznaczona przez serwery odbiorców jako SPAM. Szczegółowy raport pozwoli na określenie i wyeliminowanie potencjalnych przyczyn i będzie stanowić ważne narzędzie aby osiągnąć wyższy wskaźnik dostarczalności do skrzynek pocztowych.

Raporty i Statystyki

Szczegółowe statystyki systemu Silvermail dają możliwość obserwowania statusu dostarczenia wiadomości oraz zachowania odbiorców – wszystko to w czasie rzeczywistym. Użytkownik może śledzić status dostarczenia wysyłki:

  • ilość wiadomości dostarczonych
  • ilość wszystkich zwrotów
  • ilość twardych zwrotów (np. odbiorca nie istnieje)
  • ilość miękkich zwrotów (np. pełna skrzynka u odbiorcy)

Ponadto, do dyspozycji użytkownika są statystki aktywności odbiorców:

  • Wszystkich wypisanych
  • Wszystkich wypisanych przez spam
  • Wszystkich otwarć
  • Unikatowych otwierających
  • Wszystkich kliknięć
  • Unikatowych klikających
  • Wszystkich otwarć wersji hostowanej

System Silvermail umożliwia dokładniejszą analizę kampanii mailingowych – aktywności, zwrotów, wypisań oraz domen. Służą do tego szczegółowe statystyki kampanii mailingowej.

Dla każdej wysyłki Silvermail posiada link zewnętrzny umożliwiający śledzenie aktywności kampanii bez potrzeby logowania się do systemu. Jest to szczególnie przydatna opcja w przypadku wysyłania kampanii w imieniu klienta.

Wiadomości transakcyjne

System Silvermail ma możliwość wysyłania wiadomości zdarzeniowych i transakcyjnych, w momencie interakcji z odbiorcą. Oznacza to że wiadomość wysyłana jest w wyniku akcji podjętej przez jakąś osobę. Przykładowe zastosowanie wiadomości zdarzeniowych to:

  • wysłanie pełnej oferty po wyrażeniu przez odbiorcę zgody na otrzymanie oferty (np. poprzez kliknięcie linku)
  • wysłanie potwierdzenia zamówienia, rezerwacji lub płatności
  • potwierdzenia wypełnienie ankiety lub zgłoszenia do konkursu
  • powiadom znajomego, poleć ofertę innym
  • przypomnienie hasła

Klient nie jest ograniczony do wysyłania tego typu wiadomości w formie tekstowej – ma do dyspozycji bogatszą wersję HTML. Pomaga to w budowie lepszego wizerunku oraz podnosi jakość przekazu marketingowego.
Największą zaletą stosowania wiadomości transakcyjnych jest to, iż wysyłane są one natychmiast po aktywności odbiorcy (np. po kliknięciu). Ponadto, możliwość gromadzenia statystyk (np. otwarć i kliknięć) stanowi istotny atut.

Zarządzanie odpowiedziami

Odpowiedzi od odbiorców wysyłek mailingowych stanowią wartościowe źródło informacji na temat ich nastawienia do Twojej oferty. Odpowiedzi nierzadko zawierają różnego typu żądania odbiorców – wypisania się, przesłania szczegółów oferty czy zmiany adresu email.
System Silvermail jest stanie przetworzyć te odpowiedzi i odfiltrować te automatycznie generowane. System jest w stanie przechować te wiadomości lub przesłać je dalej do zdefiniowanego docelowego odbiorcy (np. do działu marketingu).

Silvermail – stabilna i niedroga platforma do email marketingu. Skuteczne wysyłanie maili. Efektywne mailingi

 

Dane Kontaktowe

T. +48 22 389 69 69
K. +48 60 61 333 11
E: info@silvermail.pl