Podczas pierwszego kontaktu firmy z potencjalnym klientem tylko niewielka ich część jest gotowa na natychmiastowy zakup produktów lub usług. Większość z nich jednak może potrzebować Twoich usług w ciągu najbliższych miesięcy lub lat. Aby upewnić się, że kiedy już będą gotowi na skorzystanie z Twojej oferty, potrzebna jest strategia utrzymywania kontaktu z takimi potencjalnymi klientami oraz rozwijania tego kontaktu. W tym celu warto wykorzystać newsletter.

(more…)

Działając w dynamicznie zmieniającym się świecie internetu, warto eksperymentować i wprowadzać zmiany w prowadzonych działaniach email marketingu. Celem takich eksperymentów jest podniesienie wskaźników otwarć, CTR i konwersji – a w rezultacie wzrost przychodów z poszczególnych wysyłek. Nierzadko podczas takich eksperymentów popełniane są błędy, które mogą mieć negatywny wpływ na email marketing prowadzony przez organizację. Przedstawiamy najczęstsze i łatwe do wyeliminowania błędy popełniane podczas testowania zmian w kampaniach mailingowych.

(more…)

Świat się zmienia. To co kiedyś było na topie i super interesujące dziś może się okazać nudne i nieciekawe. A konkurencja nie śpi. Patrząc się na swoje kampanie mailingowe prędzej czy później zadasz sobie pytanie – co dalej? Jakie działania podjąć, by bardziej zaciekawić odbiorców naszym email marketingiem? Przedstawiamy pięć pomysłów, które pomogą zaktywizować odbiorców Twoich kampanii emailowych.

(more…)

Kiedy już zainteresowaliśmy potencjalnego klienta naszą ofertą lub tematyką i ów potencjalny klient wyraził chęć otrzymywania od nas maili, warto powitać go z szeroko otwartymi ramionami. Dosyć oczywiste, nieprawdaż? Zadziwiająco jednak, większość nadawców podchodzi do tego po macoszemu wysyłając powitalne wiadomości w formie czysto tekstowych automatycznych i ‘suchych’ maili, bez możliwości śledzenia otwarć czy kliknięć, a co za tym idzie – nie przekładające się na przyszłe zyski. Skorzystaj z siedmiu porad dzięki którym powitalne wiadomości wysyłane go nowych odbiorców pozwolą zbudować lepsze relacje z nimi i przekuć odbiorców na zadowolonych klientów.

(more…)

Słuchając rozentuzjazmowanych polityków z ogromną pasją przekonujących wszystkich do swoich racji nasunęło mi się pytanie – czy głośniej znaczy lepiej? Czy głośniejsze wykrzykiwanie własnego punktu widzenia przez polityków powoduje, że za nim idą coraz to szersze rzesze przekonanych obywateli? Jak skuteczna jest taka logika “masowej sprzedaży” w marketingu: mnóstwo ludzi + megafon = większe zainteresowanie? A może warto postawić na jakość zamiast na ilość? Przedstawiamy 5 metod budowania wysokiej jakości bazy odbiorców.

(more…)

Dane Kontaktowe

T. +48 22 389 69 69
K. +48 60 61 333 11
E: info@silvermail.pl